Verta pastebėti tai, kad ryšiai, tiek dalykiniai, tiek ir ne oficialūs, verslo aplinkoje yra tikrai labai svarbūs. Tačiau, turime žinoti, kaip galėtume neperžengti normų ar tiesiog neįžeisti žmonių per dideliu familiarumu. www.arijus.lt Tarkime, daugeliui nepatinka tai, kad klausinėjama apie jo gyvenamąją vietą, domimasi šeima (ypatingai vaikais), toks žmogaus sukauptas turtas, propaguojamas laisvalaikis ar pan. Šiuo atveju, temos gali būti pačios įvairiausios. Tad, pokalbio metu, jas dera rinktis tikrai labai atsakingai. Tarkime, jei žmogus nieko apie tai neklausia jūsų, tikėtina, kad tokios kalbos jam ir nėra aktualios. Tad, bet kokio klausimo, kuris netikėtai gali išsprūsti iš jūsų lūpų, reikėtų vengti. Be jokios abejonės, labai sunku apgalvoti savo žodžius tuomet, kai pokalbis vyksta gyvai. Dažniausiai tai būna spontaniškos mintys, dėl kurių neretai galime ir itin gailėtis. Puikiai suvokiame tai, kad socialiniai ryšiai yra labai svarbūs ir tuomet, kai kalbame apie tokias veiklas, kaip krovinių ekspedijavimas. Tarkime, galima kontaktuoti dėl krovinio užsakymo ir pristatymo, kelionės maršruto ir jo sekimo, transporto priemonės pasirinkimo ir dar visos aibės skirtingų dalykų. Puikiai suvokiame tai, kad čia vystoma ne tik NVS logistika, tačiau ir papildomos veiklos: sandėliavimas, paslaugas teikia muitinės tarpininkai ir pan. Gerai žinome, kad kiekvienu atveju, kontaktas su kitais žmonėmis bus būtinas. Arijus.lt
Nors šiandien labai daug veiksmų galime atlikti kompiuterio ar kitų automatizuotų programų pagalba, tačiau, puikiai suvokiame tai, kad žmogiškųjų išteklių vertė čia išlieka tikrai labai didelė. Drąsiai galima teigti, kad kilus problemai turime kreiptis į realų žmogų tam, kad teisingai būtų suvoktas ne tik mūsų interesas, tačiau ir nepadaryta žala pačiai įmonei. Tarkime, vykdomas internetinės parduotuvės prekių sandėliavimas. Automatiniu būdu buvo priimtas užsakymas iš vieno kliento. Tačiau, jam buvo nusiųsta ne ta prekė, nes sandėlio darbuotojas nesuprato, ko iš jo yra prašoma. Daugiau informacijos www.arijus.lt svetainėje. Tokiu atveju, būtinas bent vienas asortimentą puikiai išmanantis asmuo, kuris ir galėtų tinkamai kuruoti sandėlio veiklą. Na, o atsitikus tokiai nemaloniai situacijai, atsiprašyti ir padengti visas prekės išlaidas, pakeisti tinkama preke ar pan. Bet kokiu atveju, žmogiškas dėmesys klientui bus tikrai labai svarbus ir vertinamas. Dažnai, tai yra kur kas svarbiau, nei gera kaina ar greitas pristatymas. Tad, turime suvokti tai, kad bendrauti ir bendradarbiauti yra būtina. Plačiau “Arijus.lt”